مدیر عامل بانک توسعه تعاون به همراه هیات همراه از شرکت بتن پرشین کیش بازدید به عمل آورد.

به گزارش درآمد نیوز  محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه سفر به جزیره کیش طی بازدید شرکت بتن پرشین کیش اظهار داشت: منابع بانک طی بیش از دو سال فعالیت دولت سیزدهم ۷۵ درصد رشد داشته است، به گونه ای که ۲۴۴ هزار میلیارد ریال به منابع بانک اضافه شده است.
وی افزود: ۶۱ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در بخش های تولیدی پرداخت شده است و ۷۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای دولت سیزدهم در بانک پرداخت شده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: در جزیره کیش ظرفیت های مهم اقتصادی وجود دارد و ضرورت دارد شرکت های تولیدی حاضر در جزیره مورد حمایت قرار گیرند.
این مقام بانکی تاکید نمود: برنامه های متنوعی برای تقویت شعبه کیش در حال اجرا است و بسته های اعتباری خاص مشتریان شعبه کیش در حال آماده سازی است و همان گونه که سهم بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی رو به رشد است همین هدفگذاری و افزایش سهم بازار برای بانک توسعه تعاون در جزیره کیش قابل پیاده سازی است.
وی در ارتباط با شرکت بتن پرشین گفت: نیازهای اعتباری شرکت در قالب خرید دین و تسهیلات سرمایه در گردش قابل انجام است و با توجه به این که مدیران این واحد تولیدی در مجموعه ای از کسب و کارهای متنوع حضور دارند این امکان وجود دارد تا بخش مهمی از منابع را نیز در بانک توسعه تعاون متمرکز کنند تا زمینه های همکاری در تجهیز و تخصیص منابع به نحو بهتری دنبال شود. در خصوص تامین نیاز مالی شرکت در بخش ثابت نیز راهکارهایی قابل اثربخشی قابل ارائه است.
مدیر ارشد شرکت بتن پرشین کیش گفت: پروژه های مهمی در حوزه ساخت و ساز در حال انجام داریم، همچنین مرکز درمانی خیریه نیز در شیراز مشغول فعالیت داریم، این واحد تولیدی نیز با جدیدترین تجهیزات و متناسب با شرایط جزیره کیش فعالیت می کند و قادر است تا در ایجاد ساختمان های مقاوم و اصولی در جزیره خدمات شایسته ای ارائه دهد.
در این بازدید کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی، عنایت الله خداکرم پور مدیر شعب استان هرمزگان وهمکاران شعبه کیش حضور داشتند.
گفتنی است شرکت بتن پرشین کیش با موضوع فعالیت تولید بتن و سازه های بتنی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است و طی دو سال اخیر با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه داده است.