مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه از روند ساخت مدرسه شهدای بیمه آسیا در استان آذربایجان غربی بازدید کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هات مدیره ومدیر عامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیات مدیره، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و تنی چند از مدیران، سرپرست منطقه سه و مسئولان بیمه آسیا در استان آذربایجان غربی، از روند ساخت مدرسه چهار کلاسه شهدای بیمه آسیا در روستای میاوق بازدید کردند.

بر اساس این گزارش،در این بازدید مدیرعامل بیمه آسیا با ابراز خرسندی از میزان پیشرفت این پروژه، بر رعایت استاندارد های ساختمان سازی و تسریع در عملیات ساخت این مدرسه تاکید کرد.

گفتنی است، ساخت مدرسه چهار کلاسه شهدای بیمه آسیا در منطقه محروم روستای میاوق در استان آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، نماینده مردم ارومیه، فرماندار ارومیه، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان و حضور پرشور مردم در اوایل خرداد ماه امسال در روستای میاوق کلنگ زنی شده است.

مدرسه ابتدایی چهار کلاسه شهدای بیمه آسیا در روستای میاوق با ۲۷۰ متر زیربنا چهارمین مدرسه ای است که توسط بیمه آسیا در مناطق محروم کشور ساخته می شود. پیش از این، سه مدرسه در مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی توسط ساخته شده بود و هم اکنون درحال بهره برداری هستند.