«توسعه فرهنگ کسب‌وکار خصوصی» و «ارائه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی، کارآفرینان و متقاضیان ذیصلاح (واجد شرایط)» از جمله اهداف بانک ایران‌‌زمین محسوب می‌شود و به دنبال آن است تا با ارائه خدمات برتر؛ پیشرو در اقتصاد آینده کشور باشد.

«توسعه فرهنگ کسب‌وکار خصوصی» و «ارائه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی، کارآفرینان و متقاضیان ذیصلاح (واجد شرایط)» از جمله اهداف بانک ایران‌‌زمین محسوب می‌شود و به دنبال آن است تا با ارائه خدمات برتر؛ پیشرو در اقتصاد آینده کشور باشد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از پایگاه خبری اقتصاد ملت ؛ از همه‌گیری بیماری کرونا و تعطیلی و توقف فعالیت بسیاری از مشاغل و صنوف؛ بانک ایران‌زمین نیز برای در امان ماندن از این بحران و کاهش مراجعه حضوری؛ بستر وب و فضای مجازی خود را گسترش داد تا مشتریان بتوانند با ریسک کمتر مراودات بانکی خود را انجام دهند.

نظام بانکی ایران از دو دهه پیش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را به طور جد پیگیری کرد و در مسیر بانکداری دیجیتال قرار گرفت؛ روشی که بانک ایران‌زمین از سال‌ها قبل بر روی آن کار کارشناسی کرده بود و اقدامات منحصر‌به‌فردی را انجام داد؛ تا آنجا که به عنوان اولین بانک دیجیتال‌محور کشور لقب گرفت.

به این ترتیب؛ بحران کروناویروس نه تنها خللی در فعالیت و عملکرد بانک ایران‌زمین ایجاد نکرد؛ بلکه عملکردی درخشان و قابل‌قبول را به معرض نمایش گذاشت.

سیستم بانکداری الکترونیک یکی از ابزارهای اصلی و ضروری برای گسترش تجارت الکترونیک و آنلاین است و در این مسیر بانک ایران‌زمین با استفاده بهینه از فرصت‌ها؛ کیفیت خدمات غیرحضوری خود را بهبود ببخشید و جهشی در ارائه بیشتر خدمات بانکی بر بستر الکترونیک و غیرحضوری رقم زد و به عنوان بانک پیشرو در این زمینه؛ سعی در برطرف کردن نگرانی‌ها در خصوص شیوع کروناویروس کرد.

در همین راستا مشتریان بانک ایران‌‌زمین می‌‌توانند از خدماتی همچون اینترنت‌بانک، خدمات سپرده، انتقال‌وجه داخلی، انتقال‌وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت، مدیریت چک و بسیاری خدمات دیگر به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی استفاده کنند.

همچنین دستگاه‌های خودگردان و اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات این بانک خصوصی برای بی‌نیازی مشتریان از مراجعه به شعب هستند.

آنچه که مسلم است اینکه خدمات بانکداری ‌الکترونیک مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌ است؛ چراکه امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت ارائه خدمات باعث شده حجم زیادی از تراکنش‌های مشتریان به ‌صورت غیرحضوری انجام شود که به دنبال آن کاهش مراودات غیرضروری در دوران شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت مشتریان و سرمایه‌‌انسانی نظام بانکی را نیز به دنبال خواهد داشت.