رئیس اداره شبکه و زیرساخت شرکت بیمه رازی به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده این شرکت را اقدامی مهم و سرآغاز ریل گذاری ارائه خدمات به‌روز و متفاوت شرکت بیمه رازی بر بستر فناوری اطلاعات دانست.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، سروش حاتمی- رئیس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی که مهمان هفتاد و سومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، در این برنامه از تاثیر حضور در شرکت‌های فناوری در دوران کودکی بر انتخاب رشته مدیریت فناوری اطلاعات در دوران تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه گفت و معتقد است: حوزه فناوری اطلاعات دارای یک چارچوب و زیرساخت واحد است که هر صنعتی همچون صنعت بیمه با توجه به نیازهای تعریف شده و رفتار مشتری از امکانات فناوری اطلاعات استفاده می‌کند.

او ادامه داد: فارغ التحصیلان رشته مدیریت فناوری اطلاعات می‌توانند با تکیه بر دانش و اطلاعات خود نسبت به زیرساخت این رشته در تمام شرکت‌ها و صنایع مشغول به کار شوند.

حاتمی در رابطه با ساختار فعالیت شبکه فروش، گفت: به نمایندگان و شبکه فروش در زمان توسعه کسب و کار خود پیشنهاد می‌شود در راستای تسهیل کار، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات داخلی را در دستور کار خود قرار دهند، زیرا کنترل و امنیت تحت شبکه بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.

رئیس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی، یادآور شد: در زمان توسعه زیرساخت‌ها و کسب و کار باید به موارد خاصی در حوزه فناوری اطلاعات دقت شود که تاکید بر افزایش سطح امنیت سیستم در اولویت امور قرار دارد.

او در رابطه با توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های شرکت بیمه رازی که از زمستان سال گذشته آغاز شده، بیان کرد: فعالیت‌های حوزه ارتباطات شرکت بیمه رازی در گذشته به صورت برون سپاری اجرایی و کنترل می‌شد، که در سال گذشته با توجه به تاکید مدیریت عامل تغییر فرآیندها در دستور کار قرار گرفت که اولین اقدام به‌روزرسانی مرکز داده شرکت بود.

حاتمی تصریح کرد: در به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده شرکت بیمه رازی به استانداردهای بین‌المللی توجه ویژه‌ای شد.

رئیس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی خاطرنشان کرد: ریل گذاری اصلی شرکت در زمینه ارائه خدمات به‌روز و متفاوت بر بستر فناوری اطلاعات در سال گذشته انجام شد و می‌توان به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده شرکت را اولین اقدم این مهم دانست.

او ادامه داد: اقدامات صورت گرفته با توجه ویژه به نیاز مشتری و تحقیقات بازار انجام شده و خروجی‌ این امر در طراحی سایت جدید و برنامه کاربردی تحت وب و موبایل شرکت بیمه رازی قابل مشاهده خواهد بود.