نایب رئیس هیات مدیره بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس شرکت، گفت: بیمه ملت ظرفیت‌های زیادی برای رشد و سودآوری دارد و می تواند بازارهای جدیدی را فتح کند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، محمد تقی چراغی که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ملت ظرفیت رسیدن به پرتفوی بسیار بالاتر از شرایط موجود را دارد، چرا که کسانی سکان هدایت شرکت را به دست گرفته‌اند که بسیار توانمند و حرفه‌ای هستند و می‌توان در پیش‌بینی‌ها به اعداد بالاتر هم فکر کرد.

وی افزود: به رشد و بالندگی این شرکت افتخار می‌کنیم و همه خوب می‌دانیم که موسسین و مدیران قبلی بسیار زحمت کشیدند تا شرکت در شرایط مناسب فعلی قرار بگیرد.

چراغی با اشاره به این که اهمیت بیمه‌گزار برای صنعت بیمه بسیار زیاد است، گفت: فاصله بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار توسط شبکه فروش پر می‌شود و آنها همکاران ما هستند که می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها، بیمه‌گزاران خود را حفظ کنند. شبکه فروش محدودیت‌ها را پوشش می‌دهد، بنابراین باید از شبکه فروش حمایت کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدف ۵ هزار میلیارد تومانی در پرتفوی امسال که قصد تحقق آن را داریم، باید از شبکه فروش کمک بگیریم و باید حواس همه به شبکه فروش باشد که هم بتوانیم آن را گسترش بدیم و هم تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت بیمه ملت نماینده محور است و نماینده‌های بسیار خوب و قوی دارد و همکاران شعب هم باید اطلاعات خود را در حد نمایندگان بالا ببرند. پس مدیران و معاونین فنی شرکت باید برای توسعه دانش همکاران شعب تلاش کنند تا نیروی انسانی آگاه و متخصص در شعب داشته باشیم.

چراغی با تاکید بر این نکته که ما در کنار حفظ مشتریان قدیم، باید به فکر جذب مشتریان جدید نیز باشیم، افزود: قطعا در آینده نزدیک می توانیم نتایج خوبی بگیریم و بازارهای جدیدی را فتح کنیم. بنابراین توسعه شبکه فروش را باید در اولویت قرار دهیم و برای رسیدن به قله ۱۰ هزار میلیارد تومانی برنامه ریزی کنیم.