مدیر شعبه آمل بیمه دانا با حضور در دفتر اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار استان مازندران، از بیمه‌گذاران این شرکت تقدیر کرد. به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسینعلی جنگجو در این بازدید که به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل برگزارشد، با بیان اینکه موفقیت […]

مدیر شعبه آمل بیمه دانا با حضور در دفتر اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار استان مازندران، از بیمه‌گذاران این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسینعلی جنگجو در این بازدید که به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل برگزارشد، با بیان اینکه موفقیت این شرکت در گرو همبستگی و حمایت از ذینفعان و نیز انجام سریع و به ‌موقع تعهدات بیمه‌ای آن است، گفت: این شرکت در راستای اطمینان خاطر از صاحبان کالا و تحت پوشش قراردادن حمل کالا، می‌کوشد خدمات شایسته‌ای را به آنان ارائه دهد تا این عزیزان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به کار و فعالیت بپردازند.

محمدعلی فرجی رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار استان مازندران نیز دراین بازدید از همدلی و همکاری مدیران ارشد بیمه دانا و همچنین خدمات سریع و شایسته بیمه دانا شعبه آمل تقدیر کرد.

در پایان این بازدیدها از مدیران برتر شرکت‌های حمل و نقل با هدایایی تجلیل شد.