با دستور مدیرعامل صنایع شیر ایران و در مسیر اجرای مصوبه شورای تبلیغات پگاه، نخستین شورای هماهنگی تحول مدیریت ارتباط با مشتریان(صدای مشتری) شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، برگزار شد.

با دستور مدیرعامل صنایع شیر ایران و در مسیر اجرای مصوبه شورای تبلیغات پگاه، نخستین شورای هماهنگی تحول مدیریت ارتباط با مشتریان(صدای مشتری) شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، برگزار شد.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که به صورت آنلاین و با حضور کلیه مسئولین واحدهای ارتباط با مشتریان شرکت‌های تابعه پگاه برگزار شد، حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران با اشاره به تصویب سند جامع مدیریت ارتباط با مشتریان پگاه، گفت: این سند دستورالعملی همسان است که در شورای تبلیغات پگاه به تائیدمدیرعامل صنایع شیر ایران رسید و به عنوان نخستین سند راهبردی و جامع تحول و تقویت مشتری مداری پگاه با رویکرد بازارمحور خواهد بود.

وی با تاکیدبر نقش و جایگاه CRM در ارتقای برند ملی پگاه نزد افکار عمومی گفت: ایجاد وحدت رویه در این حوزه یک هدف است تا این واحد، از رسیدگی به شکایت، به سمت علمی و جامع تری پیش رود که علاوه بر تحقق عملی مشتری مداری، در راستای بازار سازی و ایجاد فضاهای ارتباطاتی تازه برای بازارهای جدید مشاور مدیران ارشد سازمان باشد.

وی با اشاره به نگاه تحول‌گرای مدیرعامل صنایع شیر ایران درباره این واحد افزود: در این سند علاوه بر تعاریف، چارت جدید، شرح وظایف، دسته بندی و درجه بندی شکایات، پروتکل‌های اجرایی، مسیرهای ارتباطی و…مشخص شده تا با نقشه راهی دقیق، این تحول اجرایی شود.

طهماسبی‌پور ادامه داد: در این برنامه که با مشارکت جمعی همکاران پگاه در ۴ ماه گذشته تدوین شده، ۳ اصل اساسی اصلاح ارتباط با مشتری، توسعه ارتباطات زیربنایی و ارائه گزارشات مدیریتی و جهت ساز مدنظر بوده که با عبور از مرحله بررسی هم اکنون به تعیین استراتژی رسیده و به زودی بارونمایی رسمی ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه متعالی این بخش به‌عنوان صدای مصرف کننده در شرکت و مشاور امین سازمان تاکید کرد: جایگاه CRM در پگاه بازیابی و با مدیریت متمرکز ارتباط با مشتری، الگوهای همسان توسعه ارتباطات ذینفعان درونی و بیرونی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه علاوه بر بررسی موارد یاد شده، مدیران ارتباط با مشتری تابعه پگاه با بیان چالش‌های پیش رو پیشنهادهای اصلاحی و موارد مورد نظر را اعلام داشتند که در نهایت با ۷ مصوبه اجرایی شورای هماهنگی همراه شد.