در مراسمی که به مناسبت روز آمار و تقدیر از سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه آمار و برنامه ریزی برگزار شد، لوح تقدیر از سوی دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دکتر حسام نیکوپور، مدیریت آمار، برنامه ریزی و محاسبات سازمان تامین اجتماعی اهدا شد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان گفت: باید همراه با جریان فناوری اطلاعات در کشور و جهان در این مسیر حرکت کنیم و به سوی تامین اجتماعی هوشمند برویم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسمی که به مناسبت روز آمار و تقدیر از سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه آمار و برنامه ریزی برگزار شد، لوح تقدیر از سوی دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دکتر حسام نیکوپور، مدیریت آمار، برنامه ریزی و محاسبات سازمان تامین اجتماعی اهدا شد.

در متن لوح اهدایی آمده است:

جناب آقای حسام نیکوپور

مدیر محترم آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی

برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمان ها در تحقق اهداف تعیین شده است. بدون تردید تحقق اهداف پیش بینی شده مرهون زحمات و تلاش های کارکنان شایسته ای است که سرمایه های اصلی هر سازمانی محسوب می شوند. ضمن تبریک روز آمار و برنامه ریزی، به پاس تلاش های مجدانه و ثمربخش شما در راستای اجرای اهداف توسعه برنامه نظام آماری وزارتخانه و ارتقا و توسعه فرهنگ آماری تقدیر و قدردانی می نمایم.

سلامتی، سعادت و توفیقات روزافزون تان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

حجت الله عبدالملکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

موسوی یکپارچه سازی را از دیگر مطالب مهم در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در مواردی باید به نقاط مشترک در حوزه فناوری اطلاعات برسیم. وجود دیتای یکپارچه و به هم پیوسته از مسائل حائز اهمیت در سازمان تامین اجتماعی است و حوزه فناوری اطلاعات باید موجب پیوستگی بین واحدهای مختلف سازمان شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از زحمات علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل سابق مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان تشکر کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه فناوری صورت گرفته است و نسبت به یک سال پیش تحولاتی در این عرصه انجام شده و در حوزه نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ کارهای ارزشمندی انجام شده است.

موسوی برای سید عبدالله حسینیان، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیازمند سرعت عمل در پیشبرد امور هستیم و امیدواریم شاهد تحول جدی در این حوزه با مدیر جدید باشیم.