به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمدرضا فرزین در مراسم رونمایی از اوراق مرابحه ارزی که برای تأمین مالی بهسازی و احداث تأسیسات جمع آوری گازهای مشعل شرق کارون صورت گرفت، از اقدامات و ابتکارات بانک ملت دراین راستا قدردانی کرد. دراین لوح خطاب به رضا دولت آبادی، مدیرعامل […]

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمدرضا فرزین در مراسم رونمایی از اوراق مرابحه ارزی که برای تأمین مالی بهسازی و احداث تأسیسات جمع آوری گازهای مشعل شرق کارون صورت گرفت، از اقدامات و ابتکارات بانک ملت دراین راستا قدردانی کرد.

دراین لوح خطاب به رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت آمده است:

بدین وسیله از زحمات و کوشش های جنابعالی و همکاران محترم بانک ملت در عرضه اوراق مرابحه ارزی پالایش گاز بید بلند خلیج فارس تشکر و قدردانی می شود. این اقدام گامی مؤثر در معرفی ابزارهای جدید تأمین مالی و توسعه نظام اقتصادی کشور است که مصداق عینی تحقق شعار سال” مهار تورم و رشد تولید” می باشد.

موفقیت روزافزون شما را از درگاه ایزد بخشاینده خواستاریم.

امید است در آینده شاهد نقش آفرینی بیش تر جنابعالی و آن مجموعه محترم در اعتلای ایران اسلامی باشیم.

شایان ذکر است اولین اوراق مرابحه ارزی کشور با ابتکار بانک ملت و مجوز بانک مرکزی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو صادر شده که در مرحله اول عرضه، مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو با ضمانت و عاملیت و تعهد پذیره نویسی بانک ملت و با مشارکت شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان مشاور منتشر شده و در همان روزهای آغازین عرضه، کل مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به فروش رفته است.