فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور از شرکت فولاد خوزستان به دلیل پشتیبانی از کاروان راهیان نور تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور از شرکت فولاد خوزستان به دلیل پشتیبانی از کاروان راهیان نور تقدیر کرد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، با توجه به شروع ایام برگزاری اردو‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و پشتیبانی شرکت فولاد خوزستان، سرهنگ محمد زلقی فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور از اقدامات و خدمات شرکت فولاد خوزستان در جهت پشتیبانی از کاروان‌های زوار شهدا تقدیر کرد.

سرهنگ زلقی در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان اظهار داشت: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه گذاری، ترویج و تبلیغ درست مؤلفه های تاثیرگذار و فرهنگ ساز تاریخ آن است. جریان عظیم فرهنگی راهیان نور یکی از پرمخاطب ترین عرصه های فرهنگی کشور با تاثیرگذاری مثبت در فرهنگ عمومی جمهوری اسلامی ایران است و از کارآمدترین و موثرترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن و استفاده از ثروت غنی و سرچشمه قوی دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: همه ساله میلیون‌ها نفر به منظور زیارت شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت‌سال دفاع مقدس به سرزمین نور سفر می‌کنند. پس از دو سال و پایان محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، اعزام کاروان‌های راهیان نور از سر گرفته شد. به همین منظور میزبانی شایسته از زائران راهیان نور در دستور کار قرار گرفت. در این میان به مانند همیشه، پشتیبانی همه‌جانبه‌ی شرکت فولاد خوزستان در امر آماده‌سازی و تهیه اقلام مختلف، مثال‌زدنی و قابل تقدیر است.