دامنه نوسان کوتاه تر شده است،معامله گران می گویند این شرایط بازار به خاطر بلاتکلیفی است که جو خبرها ایجاد کرده است ، قیمت دلار هرات در ۴۸۷۵۰ تومان شروع شد و تا تسویه از خودش میل به افزایش نشان داد و به ۴۸۹۰۰ تومان رسید از این عدد شروع به کاهش کرد و در ۴۸۶۵۰ تومان بسته شد

درآمد نیور – دامنه نوسان کوتاه تر شده است،معامله گران می گویند این شرایط بازار به خاطر بلاتکلیفی است که جو خبرها ایجاد کرده است ، قیمت دلار هرات در ۴۸۷۵۰ تومان شروع شد و تا تسویه از خودش میل به افزایش نشان داد و به ۴۸۹۰۰ تومان رسید از این عدد شروع به کاهش کرد و در ۴۸۶۵۰ تومان بسته شد

قیمت دلار تهران هم به خاطر تثبیت سه روزه ی هرات در کانال ۴۸۰۰۰تومان در ۴۸۹۰۰تا ۴۹۱۰۰ تومان معامله میشد که تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشته است .

درآمد نیوز – رضا قیدر/ قیمت تتر روی عدد ۴۹۷۰۰ تومان گیر کرده است و با دلار هرات اختلاف ۱۰۰۰ تومانی دارد که عدد قابل توجهی است.

درمورد بالایی هرات تا تسویه گفته میشد هراتی ها به خاطر تعطیلی شنبه در افغانستان از پنجشنبه روی مال گیر کرده اند و یک جورایی شانتاژ اتاق بوده است ، معامله گران هرات از صبح این را هشدار می دادند که درگیر این بالایی نشویم ، امروز توی بازار خبر زیاد داشته ایم و سوژه ی بازار احضارات رئیس دانشگاه تربیت مدرس بود ، امروز فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفته است این امکان وجود دارد طی یک سال الی یک سال و نیم برابری دلار با ریال ۲۵۰۰۰ تومان بشود و مسئولان باید کار را به دانشگاه تربیت مدرس بدهند .

معامله گران به خبرنگار ما گفتند : شما که یک عدد داده اید یک عدد پایین تر می دادید که خیر ببینید

معامله گر ها به طعنه میگفتند : علاوه بر دلار سیاستمدار ها مثل : دلار جهانگیری , دلار بهمنی و… دلاره دانشجو هم اضافه شده است.

امروز یک خبر از اسوشیتد پرس به بازار مخابره شد در مورد آغاز تخلیه نفت توقیف شده ی ایران در تگزاس ، این خبر از آنجایی مهم بود که دو هفته پیش گفته میشد آمریکا جرئتش را ندارد و ایران هم هشدار داده است نسبت به این موضوع .

خبر بعدی در مورد قیمت گذاری کالاهای اساسی است که با نرخ دلار صرافی قرار است قیمت بخورد و ارز نیمایی حذف شود .

خبر مهم بعدی هم در مورد واردات خودرو بوده است که امروز انواع خبر ها در این باره داشته ایم سوال معامله گران این بود که ارز مورد نیاز برای واردات خودرو از کجا تامین میشود ؟ اگر قرار است از ارز حاصل از صادرات تامین شود با توجه به کسری تراز تجاری معامله گران معتقد بودند تنها کسانی موفق به واردات می شوند که دسترسی مستقیم به این منابع داشته باشد .

خبرها در مورد سفر رئیسی هم توی بازار زیاد بوده است ، امروز یک رسانه ژاپنی خبر داده است در ماه سپتامبر رئیسی و نخست وزیر ژاپن دیدار خواهند کرد ، خبر دیگر هم از ابراهیم رئیسی برای نشست بریکس بود که معامله گرها میگویند : این سفر در صورتی مثبت خواهد بود که مسئله FATF حل شود و با حلوا حلوا کردن دهانمان شیرین نمیشود ، فنی ها معتقد هستند دوتا حمایت در بازار وجود دارد که اگر از دست بروند شاهد فشار فروش در بازار خواهیم بود ، حمایت اول دلار همین ۴۸۶۰۰ تومان و حمایت بعدی ۴۸۳۰۰ تومان است ، حمایت مهم آبشده هم حوالی و ۹۸۵۰۰۰۰ تومان است که اگر زیر ۹۷۵۰۰۰۰ تومان تثبیت بدهد میتواند تا حوالی ۹۴۰۰۰۰۰تومان هم پایین برود ، درمورد سکه هم میگویند اگر زیر ۲۷۷۰۰۰۰۰ تومان تثبیت بدهد راه برای ورود به کانال ۲۶۰۰۰۰۰۰ باز میشود ، معامله گران می گویند اگر بازر زیر این اعداد تثبیت ندهد باز خرید دارد .