مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پوستر المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک رونمایی کرد.

به گزارش درآمد نیوز محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: این المپیاد مزین به نام و یاد شهدای مقاومت است، شهدایی که نامشان در تاریخ اسلام می درخشد و با تاسی از نام زیبای شهدای مقاومت می توان راه آنان را ادامه داد. ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با فرهنگ عجین بوده است و صحنه ورزش صحنه احیای ارزشهاست.
وی افزود: ورزش از مهمترین بخش های زندگی انسانهاست که می تواند در ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد تاثیر مثبتی داشته باشد، چنانچه افراد بتوانند در زندگی روزمره خود، فرصت و مهلتی مناسب برای ورزش ایجاد نمایند، زندگی سالم و بهتری در کوتاه مدت و بلند مدت خواهند داشت.
شیخ حسینی تصریح کرد: هر دو جنبه ورزش حرفه ای و آماتوری حائز اهمیت است و با توجه به اینکه ورزش حرفه ای محدود به تعدادی از قهرمانان ملی و استانی است، توسعه ورزش آماتوری در سطح اجتماع و گسترش ورزش همگانی می تواند کمک زیادی به نشاط و سلامت اجتماع داشته باشد.
شیخ حسینی ادامه داد: به شخصه در اکثریت دوره های المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان حضور داشته ام و به عنوان ورزشکار، مدیر و مربی تمامی ابعاد المپیاد را تجربه نموده ام، المپیاد جلوه ای مهم از کار جمعی و کار تیمی است.
شیخ حسینی یادآور شد: این مسابقات باید در فضایی دوستانه برگزار گردد و همکاران علاوه بر جنبه رقابت توجه زیادی به جنبه های جوانمردی نیز داشته باشند ، همان گونه که در ورزش ایران همواره پهلوانی و اخلاق مداری جایگاهی ویژه داشته است.