اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یک‌باره خودروی شما دچار مشکل ‌شود، چه خواهید کرد؟

اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یک‌باره خودروی شما دچار مشکل ‌شود، چه خواهید کرد؟

لغو قرار ملاقات و درخواست جرثقیل برای خودرو به اولین تعمیرگاه؛ یا ارتباط با یکی از مراکز سرویس خودرو و رفع ایراد خودرو در محل؟

تعمیر خودرو در محل

امروزه تعمیرات خودرو علاوه بر هزینه سنگین، نیازمند صرف وقت نیز می‌باشد و گاهی برای عیب‌یابی خودروهای خارجی ساعت‌ها باید در صف تعمیرگاه‌های تخصصی منتظر ماند.

اپلیکیشن‌ها و مراکز عیب‌‌یابی خودرو در محل، این امکان را فراهم کرده‌اند تا با حداقل معطلی، از عیوب خودروی خود با خبر شده و در صدد رفع آن برآیید.

عیب‌یابی خودرو در محل به معنی عیب‌یابی ناقص و بدون تجهیزات نیست، بلکه مراکز تعمیر و خدمات‌دهی خودرو در یک محل نماینده خود را با تجهیزات کامل اعزام می‌کنند تا مشکل فرد درخواست‌دهنده به درستی یافت و برطرف شود و از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافه ناشی از انتقال خودرو تا تعمیرگاه کاسته شود. علاوه بر این گاها بعضی عیوب به چشم راننده کوچک می‌آیند و بی‌توجه به آن خودرو را حرکت می‌دهند تا به تعمیرگاه برسانند و این حرکت دادن خودرو باعث نقص فنی جدی شده که در نتیجه مالک خودرو را متحمل هزینه بیشتری خواهد کرد.

تعویض و عیب یابی باتری در محل

احتمالا برای شما و یا نزدیکان‌تان پیش آمده است که به جهت سهل انگاری و روشن گذاشتن چراغ خودرو و‌ یا برخی عیب‌های اساسی‌تر با نیامدن برق پشت آمپر و روشن نشدن خودرو مواجه شده باشید.