شرکت فولاد خوزستان پایه‌گذار برپایی نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی بود و شعار ما می توانیم را تعبیر نمود. بنده به پاس این خط‌شکنی در حوزه صنعت از دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

درآمد نیوز ـسردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در بازدید از نمایشگاه بومی سازی صنعت فولاد گفت: شرکت فولاد خوزستان پایه‌گذار برپایی نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی بود و شعار ما می توانیم را تعبیر نمود. بنده به پاس این خط‌شکنی در حوزه صنعت از دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

وی افزود: با نگاه تخصصی به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، یقینا کمبود در حوزه های مرتبط با صنعت فولاد رفع می شود و تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی تقویت خواهند شد.

حاجتی با تقدیر از شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. چنین رویدادی قطعا پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در حوزه صنعت می‌باشد.

وی در ادامه گفت: مسئولان استانی باید موانع را از سر راه شرکت‌های حمایت کننده از صنعت بومی سازی نظیر فولاد خوزستان بردارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پایان سخنان خود، از امین ابراهیمی مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری نمایشگاه بومی سازی تقدیر و تشکر نمود.