سادینا آبائی در این نشست هم‌اندیشی که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برگزار شد، با تاکید بر این مطلب، افزود: اکسپو ۲۰۲۰ دبی با شعار «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» بستری منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاری درس‌ها، راه‌حل‌ها و ایده‌ها برای ساخت فردایی بهتر را در اختیار جهانیان قرار می‌دهد.

 درآمد نیوز – سادینا آبائی در این نشست هم‌اندیشی که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برگزار شد، با تاکید بر این مطلب، افزود: اکسپو ۲۰۲۰ دبی با شعار «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» بستری منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاری درس‌ها، راه‌حل‌ها و ایده‌ها برای ساخت فردایی بهتر را در اختیار جهانیان قرار می‌دهد.

اکسپو؛ فرصتی طلایی برای ارزآوری

وی در ادامه تصریح کرد: این اکسپو یک فرصت طلایی برای ایران است که در مدت شش ماه می‌تواند ارز آوری بسیار زیادی برای کشور داشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات اضافه کرد: مسئولان ذیربط با تعامل و هم افزایی مسئولیت یک ماه از ۶ ماه برگزاری و برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو را به اتاق بازرگانی و اتاق مشترک ایران و امارات اختصاص دهند.

رویدادی برای درخشش صنعت ایران و برندهای بزرگ

آبائی ادامه داد: این رویداد بزرگ یکی از اکسپوهایی است که در آن صنعت ایران و برندهای بزرگ می‌توانند به خوبی بدرخشند.

وی گفت: امارات برگزاری این نمایشگاه را به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق انداخت، اما سال ۲۰۲۱ این رویداد قطعی برگزار می‌شود و ما نیز باید حضوری پویا و تاثیرگذار داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، تشکلها و انجمنها و فعالان اقتصادی برنامه‌های توسعه صادرات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.