یاسین اقبال ورزشکار شرکت فولاد خوزستان به مقام سوم مسابقات پتانک استان دست یافت. به گزارش درآمد نیوز به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، یاسین اقبال از کارکنان شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد موفق شد، در نخستین دوره مسابقات رنکینگ پتانک قهرمانی استان به مقام سوم دست پیدا کند. این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از […]

یاسین اقبال ورزشکار شرکت فولاد خوزستان به مقام سوم مسابقات پتانک استان دست یافت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، یاسین اقبال از کارکنان شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد موفق شد، در نخستین دوره مسابقات رنکینگ پتانک قهرمانی استان به مقام سوم دست پیدا کند.

این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از سراسر استان، هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی کارگری شهدای اهواز برگزار شد و در پایان با حضور سید‌علی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز، علی‌ قیاص‌وند سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان، به ورزشکاران برتر علاوه بر مدال، جوایزی اهدا شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، کسب مقام در مسابقات استانی، بر رتبه‌بندی ورزشکاران در سطح کشور موثر است.

گفتنی است، بازی پتانک در یک محوطه شروع دایره ای شکل انجام می شود. ابزار این ورزش یک توپ یا گوی فلزی تو خالی که وزن آن در مسابقات به رده سنی بازیکنان آن بستگی دارد و همچنین یک توپ چوبی کوچک که جک نام دارد، می باشند. این بازی روی خاک سخت یا شن نرم یا حتی روی چمن نیز انجام می شود.