سهامداران حقیقی بانک ملت که سود آنان واریز نشده است می توانند با مراجعه به شعب بانک ملت یا سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، سود سهام خود را دریافت کنند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، سهامداران حقیقی بانک ملت که در سجام ثبت‌نام نکرده یا سود سهام ایشان به هر دلیلی (بسته بودن حساب و …) از طریق سجام به‌حسابشان واریز نشده است، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور یا از طریق منوی دریافت سود سهام در سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت، مجموع مطالبات خود بابت سود سهام سال مالی ۱۴۰۱ و سنوات مالی گذشته بانک ملت (در صورت عدم دریافت) را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، پرداخت سود سهام یادشده، صرفاً برای اشخاص حقیقی است و پرداخت سود سهام سهامداران حقوقی بانک ملت (شامل: شرکت‌ها، مؤسسات، سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و…) از طریق ارسال اصل درخواست کتبی ایشان منضم به مدارک مثبته به اداره امور سهام و مجامع بانکِ این اداره کل امکان پذیر خواهد بود.

این گزارش حاکی است، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت در روز ۳۱ خردادماه امسال، تقسیم ۱۳۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم را به تصویب رساند.