مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت، ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت٬ ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

متن پیام:

“هفته وحدت پیام آور برادری ، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان است و بدون شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی و همبستگی و اشاعه مکارم اخلاق در سراسر جهان می باشدکه از مهمترین محورهای دین مبین اسلام است که توسط خاتم الانبیاء برای بشریت به ارمغان آورده شد.

هفته وحدت نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام است. وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) با اعتصام به حبل المتین الهی و در راستای استمرار رسالت دیگر انبیا و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد. به همین خاطر است که خداوند متعال در قرآن کریم نعمت وحدت، مودت و الفت بین قلوب مسلمین را برای مومنان و مسلمانان یک نعمت بزرگ و بی نظیر الهی معرفی می کند که باید قدردان این نعمت بود و نگذاشت که به بهانه های مختلف این موهبت از میان برود.

اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و خلف صالحش امام العارفین صادق آل محمد(ع) و همچنین هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان، به ویژه مسلمانان ایران اسلامی و همکاران و اعضای محترم صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ان شاءا.. بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، همدوش و همگام با یکدیگر، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه های غنی اسلام و قرآن باشیم و با ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، پیام مهر و رافت اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کنیم.”

اسلام کریمی

مدیرعامل