پیاده کردن توانایی و فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نوعی سرمایه‌گذاری مهمی است که می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت صنعت آب و برق داشته باشد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در حوزه ستادی وزارت نیرو گفت: پیاده کردن توانایی و فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نوعی سرمایه‌گذاری مهمی است که می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت صنعت آب و برق داشته باشد.

به‌ گزارش درآمد نیوز، “رضا انجم شعاع” صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه الکترونیکی کتاب و منابع چندرسانه‌ای مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه با تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: کتابخانه وزارت نیرو یکی از کتابخانه‌های غنی کشور در حوزه‌های متخلف تخصصی و علمی به‌خصوص در حوزه صنعت تخصصی صنعت آب و برق کشور است که می‌تواند به مجموعه‌های دیگر نیز خدمات ارائه کند.

وی اضافه کرد: امسال به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۲۴۰ عنوان کتاب جدید که مورد سفارش بخش‌های مختلف صنعت بوده تهیه و در معرض نمایش گذاشته شده و همکاران نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در این نمایشگاه حضور بهم برسانند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با اشاره به اهداف نمایشگاه کتاب، خاطرنشان کرد: هدف برگزاری این نمایشگاه، گرامی‌داشتن هفته کتاب و کتابخوانی و در کنار این هدف بزرگ معرفی این منبع غنی برای علاقه‌مندان و استفاده‌کنندگان است.

وی افزود: در حوزه کتاب هر چقدر توان خود را به کار ببریم به‌عنوان سرمایه‌گذاری محسوب شده و این مهم نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری لازم است.

انجم شعاع تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی موضوعی‌است که می‌تواند مورد استفاده همه همکاران در زمینه‌های فنی، تخصصی، آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو باشد و امیدواریم این نمایشگاه بتواند در نوع خود مهم و تاثیرگذار باشد.

این گزارش می‌افزاید، در پایان آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب در محل حوزه ستادی وزارت نیرو از همکاران حاضر و شاغل در مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه توسط معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تقدیر شد.

نمایشگاه الکترونیکی کتاب و منابع چندرسانه‌ای مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه از ۲۲ تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در محل حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.