کارکنان صنعت آب و برق کشور با حضور معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو به دریاچه گهر در استان لرستان صعود کردند.

کارکنان صنعت آب و برق کشور با حضور معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو به قله اشترانکوه در دریاچه گهر در استان لرستان صعود کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از دبیر ورزش صنعت آب و برق،  کارکنان صنعت آب و برق کشور  به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان در نخستین برنامه کوهنوردی مشترک وزارت نیرو به قله اشترانکوه استان لرستان صعود کردند.

​مالک حسین زاده دبیر شورای وزرش وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار درآمدنیوز در قله اشترانکوه گفت: شورای ورزش صنعت آب و برق هرساله تقویم ورزشی در تمامی رشته های ورزشی، خصوصا کوهنوردی با رعایت صعود به تمامی قله های کشور تهیه و به کلیه شرکت های زیر مجموعه صنعت آب و برق ابلاغ نموده است.

حسین زاده گفت: از اهداف ورزش های جمعی کارکنان صنعت آب و برق خصوصا کوهنوردی توسعه ورزش کوهنوردی و انسجام همکاری کارکنان این صنعت است که قطعا در پایان صعود ها ما شاهد همکاری منسجم تر در بین همکاران صنعت آب و برق می باشیم.  

دبیر ورزش صنعت آب و برق گفت: با توجه به سختی کار های اجرایی صنعت آب و برق سلامت کارکنان این صنعت از اولولیتهای مهم صنعت آب و برق است. وی بیان داشت: صعود به قله اشترانکوه در راستای ترویج فرهنگ ورزش و حفظ سلامت کارکنان این صنعت برنامه ریزی شده است.

 وی در پایان اشاره کرد: طبق تقویم سالیانه کوهنوردی، برنامه های کوهنوردی این صنعت در پایان هفته ها و خارج از ساعات کاری تدوین شده است. همچنین حسین زاده گفت: در برنامه تدوین شده،  قله های مرتفع تر،  خصوصا صعود به قله دماوند در برنامه ریزی های کوهنوردی هرساله کوهنوردان می باشد که توسط این ورزشکاران انجام می شود.

​گفتنی است، این صعود با حضور آقایان «احمد حیدری» معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس، «مالک حسین‌زاده» دبیر شورای وزرش وزارت نیرو و تعداد ۱۴۳ نفر از مدیران و متخصصین این صنعت از حوزه ستادی و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، از یکم تا چهارم تیرماه ۱۴۰۰، با میزبانی شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان برگزار شد.