بهمن ۱۳۹۹ - درآمد نیوز
اطلاعیه بانک توسعه تعاون در خصوص برداشت کارمزد پیامک بانکی 30 ژانویه 2021

اطلاعیه بانک توسعه تعاون در خصوص برداشت کارمزد پیامک بانکی

بانک توسعه تعاون بر حسب مصوبات بانک مرکزی و شورای هماهنگی بانکها، طبق روال موجود کارمزد ارسال پیامک واریز و برداشت از حساب مشتریان را با کمترین سقف اعمال شده در شبکه بانکی کسر می کند.

خداداد غریب پور، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد 30 ژانویه 2021

خداداد غریب پور، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد

خداداد غریب‌پور با حکم حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به سمت مدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب شد.

رشد ٢۶درصدی بیمه‌های زندگی نوین تا پایان دی ماه ٩٩ 30 ژانویه 2021

رشد ٢۶درصدی بیمه‌های زندگی نوین تا پایان دی ماه ٩٩

شرکت بیمه نوین به رشد ٢۶ درصدی در حق بیمه­‌های زندگی طی ١٠ ماه نخست سال جاری دست یافت.

30 ژانویه 2021

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت ایام الله دهه فجر

فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

تاکید بر جایگاه تطبیق در بانک ملی ایران 30 ژانویه 2021

تاکید بر جایگاه تطبیق در بانک ملی ایران

طی بازدید اعضای هیات مدیره بانک از اداره کل تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بر جایگاه تطبیق در این بانک تاکید شد.

تجارت‌نو میزبان بیمه‌ای‌ها درخوزستان 30 ژانویه 2021

تجارت‌نو میزبان بیمه‌ای‌ها درخوزستان

در نخستین روز از ایام گرامیداشت دهه فجر، جلسه نشست با نمایندگان شبکه فروش استان خوزستان به میزبانی بیمه تجارت‌نو، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه، فعالان این صنعت و مقامات محلی، برگزار می شود.

جشنواره ماه ملت “ما” 30 ژانویه 2021

جشنواره ماه ملت “ما”

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، شرکت بیمه “ما” از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برای بیمه گذاران محترم ۵۰ درصد تخفیف گروهی علاوه بر تخفیفات عدم خسارت برای خودروهای سواری شخصی و بارکش با سرمایه بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال درنظر گرفته است.

اثبات نقش پراهمیت شبکه فروش در صنعت بیمه با برگزاری جشنواره رویش 30 ژانویه 2021

اثبات نقش پراهمیت شبکه فروش در صنعت بیمه با برگزاری جشنواره رویش

مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه باران، با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های توسعه شبکه فروش در صنعت بیمه گفت: اجزای شبکه فروش به مثابه پلی ارتباطی هستند که میان شرکت‌های بیمه‌ای و آحاد جامعه پیوند برقرار می‌کنند؛ هرچه شبکه فروش کارآمدتر و توانمندتر باشد، این پل ارتباطی مستحکم‌تر خواهد بود.