خبر‌ها حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E۳۰X را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود…

خبر‌ها حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E۳۰X را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود.

جک E۳۰X به‌عنوان یک خودرو برقی کوچک توسط کرمان موتور وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات فنی JAC E۳۰X آشنا خواهیم شد.

به گزارش گجت نیوز، خبر‌ها حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E۳۰X را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود. البته جک E۳۰X قرار است با نام کی ام سی E۳۰X روانه بازار ایران شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با هاچ بک برقی KMC E۳۰X آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جک E۳۰X

جک E۳۰X، جایگزین برقی پراید توسط کرمان موتور به ایران می‌آید ///

جک E۳۰X از یک موتور برقی ۷۰ کیلواتی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای این خوردو یک باتری ۴۱ کیلووات‌ساعتی در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ کامل آن می‌تواند مسافتی برابر با ۴۰۰ کیلومتر را بپیماید.

جک E۳۰X، جایگزین برقی پراید توسط کرمان موتور به ایران می‌آید ///

با جریان عادی نیز ظرف مدت ۷.۵ ساعت می‌توان باتری این خودرو را به‌شکل کامل شارژ کرد. البته با شارژ سریع ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری ظرف مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه شارژ خواهد شد. هاچ بک برقی کی ام سی‌ای ۳۰ ایکس دارای ۴۰۲۵ میلی‌متر طول، ۱۷۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۵۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۲۰ میلی‌متر فاصله محوری است.

امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی E۳۰X

جک E۳۰X، جایگزین برقی پراید توسط کرمان موتور به ایران می‌آید ///

از امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی E۳۰X می‌توان به مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، کلاستر دیجیتالی، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، سقف پانورامیک، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسور‌های هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، ۲ کیسه هوای ایمنی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری (ESP)، سیستم کروز کنترل، سنسور‌های نمایش دهنده میزان فشار باد تایر‌ها (TPMS)، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز‌های ABS، EBD و BA اشاره کرد.