در طرح سفیران ۱۸۹ باجه بانکی روستایی فعال هستند که در مدت ۱۸ ماه گذشته، مبلغی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال ضمانت‌نامه در سراسر کشور صادر کرده‌اند.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، در طرح سفیران ۱۸۹ باجه بانکی روستایی فعال هستند که در مدت ۱۸ ماه گذشته، مبلغی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال ضمانت‌نامه در سراسر کشور صادر کرده‌اند.
بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، با اجرای این طرح، بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان سپرده نقدی در بانک رسوب کرده است و مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان کارمزد برای صدور این ضمانت‌نامه از مشتریان دریافت شده است.
این گزارش می افزاید: مدیریت شعب استان اصفهان در این بازه زمانی با ۳۷ باجه بانکی فعال و صدور یک هزار و ۵۲۰ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال، ۶۶/۸ درصد مبلغ صدور ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.
همچنین مدیریت شعب استان‌های مازندران و خراسان رضوی با ۱۴ و ۲۱ باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور ۲۷۵ و ۲۰۶ فقره ضمانت‌نامه در رتبه‌های دوم و سوم این طرح قرار دارند.