مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری است اداره کل روابط عمومی این اقدامات را به خوبی به مشتریان و عموم مردم بازتاب دهد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد این اداره کل گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک و مشتریان است و نقشی محوری در موفقیت برنامه‌های اجرایی داشته است.

نجارزاده با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این اداره کل، تأکید کرد: رعایت نوآوری و خلاقیت در انتشار اخبار موجب جذب بیشتر مخاطبان و توجه بیشتر آنها به رویدادهای بانک ملی ایران می‌شود.