به گزارش درآمد نیوز طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با اعلام این خبر، حرکت بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور بر مدار «رشد تولید» را حاکی از انگیزه بالا، توانمندی و تعهد کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند رو به رشد تولید این شرکت استمرار یابد. در […]

به گزارش درآمد نیوز طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با اعلام این خبر، حرکت بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور بر مدار «رشد تولید» را حاکی از انگیزه بالا، توانمندی و تعهد کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند رو به رشد تولید این شرکت استمرار یابد.

در حالی که ناحیه نورد مجتمع فولاد خراسان، اردیبهشت ماه امسال شاهد جا به جایی رکورد تولید روزانه­ی یک محصول نهایی پس از ۹ سال بود، این بار نوبت به کارکنان پرتلاش ناحیه فولادسازی رسید تا رکورد تولید روزانه شمش فولاد را به ۲۲۰۰ تن ارتقا دهند و در روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، تناژ تولید روزانه خود را ۴۲ تن بالاتر از نِصاب قبلی این ناحیه ثبت کنند.

معاون بهره برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح این خبر گفت: همکاران تلاشگر فاز۲ فولادسازی، روز ۲۵ خردادماه امسال با تولید روزانه ۲۲۰۰ تن شمش فولادی، نِصاب پیشین تولید این محصول را ۴۲ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید این محصول با ۲۱۵۸ تن، روز اول آبان ماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

فرشید فضیلتی همچنین از ثبت رکورد ارزنده­ی ۱۶ ذوب پیاپی در یک توالی (سکوئنس) ریخته­گری خبر داد و افزود: افزایش تعداد دفعات ریخته گری بدون وقفه­­ی ذوب‌های یک توالی از ۱۴ به ۱۶ ذوب، حاکی از عملکرد قابل توجه و هماهنگی بالای کارکنان در مدیریت پارامترهای موثر بر تولید است.

معاون بهره برداری شرکت با بیان این که تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­ها را به تلاشگران واحد فولادسازی فولاد خراسان تبریک گفت.