در راستای سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران مبنی بر توسعه بازار، تکمیل زنجیره تولید و افزایش فروش، اولین محصول اکونومی این شرکت با علامت تجاری 《لاوین》 تولید و به بازار عرضه شد.

پنیر پیتزای لاوین، محصول جدید شرکت پگاه آذربایجان غربی، تولید و روانه بازار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه ارومیه ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران مبنی بر توسعه بازار، تکمیل زنجیره تولید و افزایش فروش، اولین محصول اکونومی این شرکت با علامت تجاری 《لاوین》 تولید و به بازار عرضه شد.
او اضافه کرد: پنیر پیتزای پروسس رنده شده لاوین با بسته‌بندی نایلونی و وزن ۵۰۰ گرمی عرضه شده که در صورت وجود تقاضا در بازار، سایر اوزان نیز تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
قریشی با تاکید بر اهمیت تولید محصولات جدید ونقش موثر نوآوری و R&D در بازار افزود: امروزه بیشتر سازمان‌ها در جستجو برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی هستند.
وی تصریح کرد: فرآیند توسعه محصول جدید برای واحدهای تولیدی مزیت رقابتی محسوب می‌شود.
مدیرعامل پگاه ارومیه ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از کارخانه شیر خشک و راه اندازی خط تولید و بسته بندی کره پگاه ارومیه باشیم.