دومین همایش «معدنکاری دیجیتال» با حضور و حمایت صنایع بزرگ معدنی کشور، از جمله شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش درآمد نیوز این رویداد فناورانه با هدف تبیین و ترویج نقش فناوری‌های نوین صنعت معدنکاری، معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو در این زمینه و آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال به همت گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در روزهای ۷ تا ۹ شهریور ماه به صورت حضوری در هتل المپیک برگزار می‌شود.

واحد روابط عمومی فولاد خراسان، با دستور مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت، علاوه بر تدارک حضور کارشناسان و متخصصان مجتمع در این رویداد، با برپایی غرفه‌ای شکیل در نمایشگاه جنبی همایش حضوری فعال داشته و زمینه تبادل نظر و تجارب کارشناسان این حوزه و تبیین توان‌مندی‌های شرکت با بازدیدکنندگان را فراهم کرده است.

همایش «معد‌ن‌کاری دیجیتال با گردهم آوردن ارکان تاثیرگذار این حوزه از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی، از جمله فولادسازان بزرگ‌ کشور نظیر ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاهیان، سرمایه‌گذاران و اندیشه‌ورزان این حوزه، انقلاب صنعتی نسل چهارم در این حوزه را مورد بررسی تخصصی قرار می‌دهد.

ارایه گزارش‌هایی از آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن، تبادل نظر تخصصی کارشناسان فناوری اطلاعات در مباحث معدن‌کاوی، استخراج و بهره‌برداری با تکیه بر دانش دیجیتال، و سخنرانی‌های مدیران ارشد صنایع معدنی در مورد ملزومات این حوزه شناسایی و راهکارهای ارتقای نقش فناوری‌های نو در معدن‌کاری از محورهای برگزاری این همایش است.