به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کافی است متقاضیان طلای خودشان را به عنوان وثیقه نزد بانک بگذارند و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا تسهیلات مرابحه (جعاله) بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. بانک کارگشایی در حال حاضر تسهیلات خرد مرابحه (جعاله) رفع احتیاجات ضروری را […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کافی است متقاضیان طلای خودشان را به عنوان وثیقه نزد بانک بگذارند و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا تسهیلات مرابحه (جعاله) بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بانک کارگشایی در حال حاضر تسهیلات خرد مرابحه (جعاله) رفع احتیاجات ضروری را با سقف فردی و بدون میانگین مانده حساب تا ۲۰۰ میلیون ریال و وام قرض الحسنه را با سقف فردی تا ۵۰ میلیون ریال به ترتیب در قبال ترهین ۶۰ و ۲۵ گرم طلا، جواهرات و مسکوکات، توسط ۱۳شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت می کند.

همچنین این بانک در طرحی جدید به منظور پاسخگویی مطلوب و فوری به نیازهای خرد مالی متقاضیان و تسهیل و روانسازی اعطای تسهیلات مرابحه با احتساب میانگین مانده حساب شش ماهه مشتری نزد بانک کارگشایی به ترتیب از ۵ الی ۲۰ درصد از کل مبلغ وام را با ترهین ۵۰ تا ۲۰ گرم طلای ساخته شده تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات مرابحه اعطا می نماید.

این وام، یکی از راحت‌ترین وام‌هایی است که هر متقاضی‌ می‌تواند دریافت کند و نیازی به پرداخت ماهانه اقساط ندارد.

تسهیلات بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و… در کنار مشتریان خود باشد.

خدمات ریالی (افتتاح انواع سپرده) ، تودیع و نگهداری طلا، جواهرات و مسکوکات، واگذاری صندوق امانت به مشتریان و … از دیگر خدمات بانک کارگشایی است.

لازم به ذکر است، توثیق طلا به عنوان تضمین وام دریافتی از تمامی شعب بانک ملی امکان پذیر است به طوری که متقاضیان اعتباری شعب بانک ملی می توانند با توثیق طلای ساخته شده و جواهرات و مسکوکات نزد بانک کارگشایی، به جای ضمانت شخص ثالث از مزایای این طرح بهره مند شوند.

بانک کارگشایی با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهیز و بکارگیری منابع مالی و با تلاش های گسترده به عنوان پیش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.