بانک توسعه تعاون در استان مرکزی از ابتدای سال با نگاه ویژه به حمایت از تولید و اشتغال آفرینی توانسته ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعدات پرداخت کند که عمده تسهیلات پرداختی در بخش صنعت بوده است .

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی وفایی مدیر شعب استان دربازدید ۲ روزه از چند طرح صنعتی در شهرستان ساوه با اشاره به ویژگی های خاص شهرستان ساوه گفت : بانک توسعه تعاون در استان مرکزی از ابتدای سال با نگاه ویژه به حمایت از تولید و اشتغال آفرینی توانسته ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعدات پرداخت کند که عمده تسهیلات پرداختی در بخش صنعت بوده است .

وی با بیان اینکه تامین نقدینگی مورد نیاز واحد های صنعتی یکی از بزرگترین مشکل تولید کنندگان است،گفت : بانک توسعه تعاون در این شرایط بیش از گذشته حامی و نقطه اتکای تولید کنندگان است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی در تامین سرمایه در گردش واحد های صنعتی و کشاورزی خبر داد و افزود : راهکار رونق اقتصادی درآمد زائی و رفع مشکل بیکاری و حمایت از تولید داخلی است و چون رشد و توسعه اقتصادی در گرو بقای واحد های تولیدی است باید در تامین مالی این حوزه تسریع و حمایت های لازم انجام شود.

مدیر شعب استان در سفر به شهرستان ساوه از شرکت های آریانا سازه،گروه صنعتی افشار،کان سار پژوهان،پارت هونیاک،گروه صنعتی سبحان ، حدید ثمین پارس و فنر سازی خاور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت ها قرار گرفت.

اشتغال , انعقاد تفاهم نامه , بازدید , بانک , بانک توسعه تعاون , کشاورزی