درآمد نیوز – در احکام جداگانه ای از سوی معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، فرهاد سلیمان منش به عنوان سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ و تورج بیات به عنوان سرپرست اداره کل استان البرز منصوب شدند.

در احکام جداگانه ای از سوی معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، فرهاد سلیمان منش به عنوان سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ و تورج بیات به عنوان سرپرست اداره کل استان البرز منصوب شدند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب در این احکام آورده است:

جناب آقای فرهاد سلیمان منش

رئیس محترم شعبه ۲۵ تهران

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت، سرپرستی اداره کل غرب تهران بزرگ تا انتخاب و انتصاب مدیر کل مربوطه به جنابعالی محول می شود. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، جلب رضایت مخاطبین سازمان و منشور اخلاقی دولت مردمی مسئلت می نمایم.

جناب آقای تورج بیات

رئیس محترم شعبه فردیس

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت، سرپرستی اداره کل استان البرز تا انتخاب و انتصاب مدیر کل مربوطه به جنابعالی محول می گردد. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، جلب رضایت مخاطبین سازمان و منشور اخلاقی دولت مردمی مسئلت می نمایم.