دومین ماه تابستان ۱۴۰۲ با دومین رکوردشکنی متوالی واحد خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان» به پایان رسید.

به گزارش درآمد نیوز در فاصله کمتر از یک ماه از رکوردشکنی در «تامین و حمل مواد اولیه و ملزومات تولید» توسط کارکنان معاونت خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان»، رکورد «تامین، تایید‌ و دریافت قطعات، تجهیزات و ماشین‌آلات» پس از ۳ سال در این مجتمع شکسته شد.

معاون «خرید» فولاد خراسان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ سال «رشد تولید»، با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت خرید، رکورد ماهانه تحویل کالاها و ملزومات تولید در بزرگ‌ترین قطب تولید فولاد شرق کشور شکسته شد.

شفیعیان با قدردانی از تمام تامین کنندگان مرتبط با فولاد خراسان، تامین به موقع کالای باکیفیت و مقرون به صرفه را امری اساسی و تعیین کننده در استمرار و ‌رشد تولید دانست و افزود: تامین اصولی، مسئولانه، به موقع و با کیفیت، علاوه بر کمک به رشد تولید، نقشی کلیدی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سود شرکت دارد.

وی از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت و تلاش های همکاران در حوزه‌های مرتبط، به ویژه کارکنان پرتلاش خرید، انبارها، دفتر فنی و برنامه ریزی و انتظامات قدردانی کرد.

به گفته‌ی مجید ایرانمنش، «مدیر خرید قطعات و تجهیزاتِ»فولاد خراسان در مردادماه امسال رکورد ماهانه‌ی تحویلِ کالاهای گوناگون به انبار مجتمع از جمله قطعات و تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و ابزار دقیق، از رقم ۱۳۴۸ نوع کالا که در تیرماه سال ۱۳۹۸ ثبت شده بود، به رقم ۱۴۱۷ نوع رسیده که رشدی چشم گیر و قابل توجه را نشان می‌دهد.