مراسم اهدای جوایز سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین امروز بیست و سوم آبان ماه با حضور اعضای هیات مدیره بانک، معاونین مدیرعامل مدیران و جمعی از برندگان منتخب این دوره جشنواره به نمایندگی از بیش از ۲۸۰۰ برنده خوش شانس، برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مراسم اهدای جوایز سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین امروز بیست و سوم آبان ماه با حضور اعضای هیات مدیره بانک، معاونین مدیرعامل مدیران و جمعی از برندگان منتخب این دوره جشنواره به نمایندگی از بیش از ۲۸۰۰ برنده خوش شانس، برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین، با اشاره به تاکید موضوع قرض الحسنه در قرآن کریم و احادیث، دلیل اصلی برگزاری این مراسم را قدردانی از مشتریان نیک اندیش بانک کارآفرین عنوان کرد و گفت: بنده به نمایندگی از همه‌ی ارکان مدیریتی در بانک کارآفرین از تمام مشتریان محترمی که در سومین دوره جشنواره همراه ما بودند تشکر و قدردانی می کنم. بی شک انگیزه سپرده گذاری قرض الحسنه غیر از مسایل مادی است و ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی ما دارد، زیست بوم و ادبیات رفتاری ما ایرانیان به گونه ای است که در امر خیر همیشه پیش قدم بوده ایم.
وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی کشور، قطعا کسانی که در امر قرض الحسنه شرکت کرده اند نیت خیر و خداپسندانه کمک به همنوعان خود را دارند که هیچ پاداشی قدردان این نگاه آنها نیست. امیدوارم پاداش معنوی این نوع نگاه نصیب تمام نیک اندیشان شود.
خورسندی با اشاره به روال نرخ تورم در ایران تاکید کرد با توجه به اینکه همچنان فرهنگ قرض الحسنه بر اساس فرهنگ اصیل ایرانی در کشورمان ساری و جاری است، سپرده گذاری در این بخش همچنان انجام می شود، پس ما هم متعهد هستیم که منابع قرض الحسنه را صرف مصارف تسهیلاتی قرض الحسنه کنیم.

سهراب صادقی

۱۶هزار مشتری جدید
در ابتدای این مراسم سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور شعب و توسعه بازار نیز با اشاره به استقبال خوب مشتریان از سومین دوره جشنواره نیک آفرین ضمن ابراز خشنودی از حضور مشتریان برگزیده در این مراسم با تشریح اقدامات و برنامه‌های بانک در خصوص برگزاری سومین جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب در بانک کارآفرین احیای سنت پسندیده و خیرخواهانه قرض‌الحسنه بود که با حمایت مدیران ارشد و تمامی همکاران به‌ویژه تلاش همکاران شعب محقق شد.
وی با تقدیر ویژه از همکاران شعب گفت: در سومین دوره جشنواره نیک آفرین شاهد رشدهای چند برابری شعب نسبت به اهداف تعیین شده آنها هستیم که این امر قابل تقدیر است و به این جهت از همه همکاران شعب برای این همراهی تشکر و قدردانی می کنیم .
صادقی با اشاره به لیست برگزیدگان سومین دوره جشنواره قرض الحسنه نیک آفرین به تکرار نام برخی از برندگان دومین دوره جشنواره در این دوره اشاره کرد و افزود: قطعا تکرار اسامی برندگان دومین دوره جشنواره و سومین دوره بر این امر صحه می گذارد که شرکت در امر خیر و بهره بردن از منافع معنوی برای این مشتریان به منافع مالی ارجحیت دارد.
وی افزود: هرچند بانک یک موسسه انتفاعی است و بر همین اساس باید به دنبال کارها و اقدامات پرمنفعت و پرسود باشد، اما به دلیل اینکه در فرهنگ و دین ما سنت نیکوی قرض‌الحسنه به‌شدت مورد تاکید است، صرف‌نظر از بحث هزینه فایده عمل به سنت پسندیده قرض‌الحسنه و کمک به نیازمندان مورد توجه است. زیرا اعتقاد بر این است که در اینجا بحث برد-برد است و قطعاً همکاران بانک از برکات امر خداپسندانه و خیرخواهانه قرض‌الحسنه منتفع خواهند شد و آثار معنوی آن را مشاهده خواهند کرد.
به گفته وی، در سومین دوره جشنواره نیک آفرین ،۳۳هزار و ۸۳۶ مشتری حائز شرکت در قرعه کشی جشنواره شدند و به پاس همراهی و همدلی سپرده گذاران حسابهای نیک آفرین ۲هزار و ۸۹۶نفر برنده خوش شانس این دوره انتخاب شدند.در این دوره بیش از ۱۶هزار مشتری جدید به جمع مشتریان بانک افزوده شد.

شعب برتر نیک آفرین سوم

۳شعبه برتر نیک آفرین
بر اساس این گزارش سه شعبه قلهک، پونک و فاطمی در بین ۱۰۸ شعبه بانک، بعنوان شعب برتر این جشنواره که توانسته بودند بیش از اهداف تعیین شده را در طی برنامه محقق کنند معرفی و از روسای آنها تقدیر به عمل آمد.†
در پایان این مراسم هفت برنده جوایز یک میلیارد ریالی و یازده برنده پانصد میلیون ریالی جشنواره نیک آفرین به نمایندگی از تمامی برندگان خوش اقبال این بانک، جوایز خود را دریافت کردند

شایان‌ذکر است جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی با عنوان”جشنواره نیک آفرین” با هدف گسترش سنت پسندیده و الهی قرض‌الحسنه و تشویق و ترویج فرهنگ تعاون، برای سومین بار در بانک کارآفرین از ۱ تیر لغایت ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ برگزار و مراسم قرعه‌کشی این جشنواره نیز با حضور هیئت نظارت و مدیران ارشد بانک در تاریخ ۱۸مهرماه انجام و برندگان مربوطه مشخص شدند