مراسم تودیع کلانتری و معارفه موسوی به عنوان مدیرعامل جدید این هلدینگ بزرگ سنگ آهنی، در محل شرکت صبانور برگزار شد؛ همچنین محمد کلانتری به عنوان عضو موظف و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد سرمد ابرکوه منصوب شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی «ومعادن»، امروز، یکشنبه ۲۳ مهرماه، مراسم تودیع کلانتری و معارفه موسوی به عنوان مدیرعامل جدید این هلدینگ بزرگ سنگ آهنی، در محل شرکت صبانور برگزار شد؛ همچنین محمد کلانتری به عنوان عضو موظف و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد سرمد ابرکوه منصوب شد.

سعدمحمدی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد کلانتری، طی مدیریت چندساله خود در صبانور، بیان کرد: سه طرح بزرگ در شرکت فولاد سرمد ابرکوه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیون یورویی در حال اجراست؛ با توجه به سوابق و تجربیات آقای کلانتری در این زمینه، وی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره این شرکت فولادی منصوب شد و امیدواریم اتفاقات مثبتی در این شرکت نیز رقم بخورد.

وی ادامه داد: مهندس موسوی که یکی از مدیران توانمند و خوش‌فکر در صنعت ماست، سوابق درخشانی در ایمیدرو و سایر بخش‌های این صنعت داشته است و در دوره قائم‌مقامی مدیریت عامل شرکت آهن و فولاد ارفع نقش بسزایی در توسعه این شرکت داشته است.

مدیرعامل «ومعادن» تاکید کرد: آنچه برای شرکت صبانور و البته کشور ما بسیار حائز اهمیت است، جدیت در اقدامات اکتشافی و تکمیل بدون چالش زنجیره فولاد است. شرکت توسعه معادن و فلزات چهار طرح فولادی در دست اجرا دارد که نیاز به مواد اولیه پایدار دارند؛ کارخانه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس و آرتاویل، ذوب و فولادسازی کردستان و نیز طرح فولادسازی سرمد از جمله پروژه‌های بزرگ در حال اجرا هستند.

صبانور

وی در پایان از مدیریت جدید صبانور خواست که برنامه‌های توسعه شرکت صبانور با قدرت و جدیت دنبال شود و افزود: سال گذشته ۶۰ هزار متر عملیات حفاری در این شرکت صورت گرفت و ۸۰ میلیون تن به ذخایر در اختیار صبانور افزوده شد؛ این اقدامات باید با جدیت و سرعت بیشتری ادامه یابد و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید در دستور کار قرار گیرد.

موسوی در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره «ومعادن» است و از جمله سوابق وی می‌توان به قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع و معاونت فروش و بازاریابی این شرکت فولادی و عضویت در هیئت‌مدیره آلومینیوم جاجرم اشاره کرد.

محمد کلانتری در دوره مدیریت خود اقدامات شاخصی در جهت توسعه صبانور و استان کردستان و همدان انجام داد.