دنیای بانکداری دیجیتال هنوز هم حضور فیزیکی در شعبه توجیه دارد، گفت: ارتباط نزدیک با شعب باعث می‌شود اطلاعات به روز از بخش صف داشته باشیم و بتوانیم در کنار هم مشکلات و مسائل شعب را حل کنیم.

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه معرفی مدیران معین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران که عصر روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار شد، با تاکید بر اینکه روسای شعب باید احساس کنند که مدیران ستادی و اجرایی در کنارشان هستند و از آنها حمایت می‌کنند، گفت: در این صورت است که قدرت چانه زنی روسای شعب بیشتر می‌شود و می‌توانند با حداکثر توان برای پیشرفت و توسعه بانک تلاش کنند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور و روسای ادارات کل ستادی برگزارشد، با اشاره به اینکه اولویت اول بانک شعبه است و حتی در دنیای بانکداری دیجیتال هنوز هم حضور فیزیکی در شعبه توجیه دارد، گفت: ارتباط نزدیک با شعب باعث می‌شود اطلاعات به روز از بخش صف داشته باشیم و بتوانیم در کنار هم مشکلات و مسائل شعب را حل کنیم.

شیری با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران ستادی شناخت مسائل و مشکلات شعب است، تصریح کرد: روسای شعب برای بانک بسیار مهم هستند و ما به عنوان مدیران ستادی باید بدانیم در شعبه چه می‌گذرد و موانع پیش روی شعب را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل بانک با اشاره به ابلاغ سیاست‌ها و هدف سپرده‌ای سال آتی به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران گفت: آنچه برای بانک همیشه مهم است اول رشد سپرده‌ها است و در کنار این رشد است که پرداخت تسهیلات بانک نیز رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه واحدهای اجرایی بانک به مصرف منابع عادت دارند، افزود: همزمان با رشد مصارف بانک، باید سپرده‌ها نیز رشد کنند و تسهیلات هم رشد پیدا کند و در این صورت است که بانک بزرگ و اقتصادی می‌شود و هر چه منابع رشد پیدا کند به همان اندازه هزینه‌های غیرعملیاتی بانک افت می‌کند.