دکتر شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، دهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران گشایش یافت.

صبح امروز با حضور دکتر شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، دهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران گشایش یافت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، منطقه ویژه اقتصادی لامرد با هدف تشریح مزیت های رقابتی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری به فعالین اقتصادی در حوزه معدن و صنایع معدنی در این نمایشگاه حضور یافته است.این منطقه در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ هکتار در راستای تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر، تکمیل زنجیره تولید پتروشیمی و آلومینیوم از مواد اولیه تا محصولات نهایی و افزایش صادرات غیرنفتی ایجاد شده است که در این زمینه ها آماده جذب سرمایه گذار می باشد.

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان لامرد ظرفیت جدید و مطلوبی را در نزدیکی بزرگترین مخزن گازی جهان (پارس جنوبی) و خلیج فارس فراروی کشور فراهم آورده است.

این منطقه از اهمیت راهبردی برخوردار است و نقش بارزی در صنعتی شدن استان فارس ایفا می کند.

لازم بذکر است غرفه منطقه ویژه اقتصادی لامرد در دهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران از امروز یازدهم آبان‌ماه تا سیزدهم آبان‌ماه در مصلی امام خمینی(ره)، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.