شرکت پتروشیمی جم بعنوان رتبه اول صادرکننده نمونه ملّی در صنعت پتروشیمی کشوردر سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مراسم روز ملّی صادرات شنبه ۲۹ مهرماه با حضور “عباس علی‌آبادی”، وزیر صنعت، معدن و تجارت، “مهدی ضیغمی”، رئیس سازمان توسعه تجارت، “مهدی صفری”، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، “محمدرضا پورابراهیمی”، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات عالی کشور برگزار شد.

در مراسم تقدیر از صادرکنندگان ممتاز، نمونه ملّی و شایسته سال ۱۴۰۲ با حضور فعالان اقتصادی، تندیس و لوح تقدیر شرکت صادرکننده نمونه ملّی به دلیل عملکرد مثبت و رو به رشد در صادرات محصولات تولیدی، توسعه بازارهای صادراتی و تجربه‌ی حضور در بازارهای مصرف سه قاره جهان به مهندس «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل پتروشیمی جم اهدا شد.

شرکت پتروشیمی جم از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات پلیمری ایران محسوب می‌شود که در گروه محصولات پلی‌اتیلن سنگین، رتبه نخست صادرات را از آن خود نموده و امسال نیز در فهرست برترین‌های حوزه صادرات قرار گرفته است. گفتنی است جم تلاش می‌کند سبد بازارهای هدف خود را با محوریت ارتقای سهم بازارهای بالقوه افزایش دهد و انتظار می‌رود در کوتاه مدت سهم قابل توجهی از این بازار ها را به خود اختصاص دهد.