درآمد نیوز: فاطمه‌زهرا منصوری بخشدار عقدا در نشست با امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت چادرملو، ضمن تقدیر از خدمات این شرکت در بخش، خواستار تداوم این حمایت‌ها شد. به گزارش درآمد نیوز، منصوری ابتکار چادرملو در حوزۀ اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی را «امیدآفرین و مؤثر» توصیف کرد و با اشاره به اقدامات […]

درآمد نیوز: فاطمه‌زهرا منصوری بخشدار عقدا در نشست با امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت چادرملو، ضمن تقدیر از خدمات این شرکت در بخش، خواستار تداوم این حمایت‌ها شد.

به گزارش درآمد نیوز، منصوری ابتکار چادرملو در حوزۀ اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی را «امیدآفرین و مؤثر» توصیف کرد و با اشاره به اقدامات چادرملو در بحران‌ها ازجمله سیل، «مشارکت در جهاد آب‌رسانی به روستاهای بخش عقدا» را از خدمات ماندگار این شرکت در بخش دانست.

مدیرعامل چادرملو نیز با اشاره به قرارگیری مجتمع صنعتی در این بخش اظهار داشت: تلاش‌مان این است که چادرملو در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود، کارهای بلندمدت و ماندگاری مانند مرمت قنوات، آب‌رسانی و… را در بخش عقدا به انجام برساند.

طاهرزاده با اشاره به سابقۀ تاریخی و مذهبی بخش عقدا، کمک به اجرای برنامه‌های فرهنگی، مرمت و تجهیز حسینیه‌ها و مصلای عقدا را از اقدامات در دست‌انجام این شرکت عنوان کرد.