عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این موضوع، از پرداخت ۴۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این موضوع، از پرداخت ۴۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

درآمد نیوز ـ ایرانی ادامه داد: با توجه به سهم ناچیز اقتصاد تعاونی از اقتصاد ملی،باید تلاش کرد تا با تهیه نقشه راه و ارتقا حاکمیتی جایگاه بخش تعاون در جهت رسیدن به اهداف متعالی این حوزه تلاش کرد.

ایرانی گفت: همانگونه که قوی ترین معاونت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را جناب آقای دکترعبدالملکی با انتخاب شایسته وبجای جناب آقای مسکنی از نیروهای خلاق،جهادی،اندیشه ورز و موثر در دولت سیزدهم برای معاونت تعاون برگزیدند،بارقه های امید به بخش تعاون دمیده شد.

ایرانی گفت:تامین وتجهیز منابع،افزایش سرمایه،ارتقا جایگاه اداری تعاون،ورود به بازارهای جدیدکسب وکار،بهره گیری از توان بالقوه سرمایه های انسانی بخش تعاون وتقویت فین تکها و تعاونی‌های دانش بنیان می تواند از اولویتها وضروریات بخش تعاون باشد.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۲۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۲۰ میلیارد ریال در استان پرداخت گردیده است.

وی افزود: شعب استان خوزستان در مدت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛ ۱۰۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان استان پرداخت نموده اند.